About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Tuesday, July 22, 2008

Outdoor Di Gelang Patah.

Weekend yang terbaru, aku dengan Trisno dan Ali bergerak ke Gelang Patah untuk sesaje "menembak". Cuaca pun cukup cantik, awan biru dengan langit yang putih memang masa yang sesuai. Pada masa yang ditetapkan, jumpa di restoran Mc'Donald highway Skudai bersebelahan dengan stesyen minyak Caltex. Aku gerak sorang dari Pekan Nanas pada pukul 1.40 tengah hari. Sampai sana tepat pukul 2.40 petang. So, kitaorang gerak ke Gelang Patah pada jam 3.10 petang.

Tempat tujuan adalah Kampung Pedas, Gelang Patah. Sebuah perkampungan nelayan yang terletak dihilir sungai bersebelah dengan Jambatan 2nd Link. Sampai kampung Pedas terus menuju ke jeti nelayan yang bersebelahan dengan Restoran Makanan Laut.

Disamping mengambil gambar, byk jgk tips-tips yang trisno ajar  pada aku dengan ali. Mcamane nak setting "picture style" nak set format.. Banyak jgk yang perlu di ambil kira untuk memastikan gambar yang menarik. Gambar-gambar ini adalah hasil dari outing hujung minggu lepas dengan trisno dan ali. 

No comments: