About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Tuesday, July 8, 2008

Jom Heboh, Danga Bay

Dari petang hari Jumaat sampailah mlm Hari Ahad aku ada job di karnival Jom Heboh kat Danga Bay. Penat gila 3 hari tu, lenguh kaki tangan aku dibuatnya... Tapi keje aku kat sana bukan photographer la, just jadi jurujual je :( Bos aku bukak booth kat sana, jual produk syarikat...

So tak sempatlah aku nak snap gambar byk2 hari tu... Rugi jgk weeiii.... Tpi adalah 2, 3 kpng yg dpt aku amek.. Ape yang kat atas tulah dia hasilnya. Gambar artis buat perform pun tak dpt tgk.... Sodeh den :(

No comments: