About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Monday, June 30, 2008

PROGRAM RAKAN MUDA WAWASAN [ RMWD ]

Dari 27 Jun sehingga 29 Jun telah berlangsung Program Rakan Muda Wawasan Peringkat Daerak Pontian, yang telah diadakan di Kg Pak Khalid, Pekan Nanas. Seluruh kampung-kampung disekitarnya juga telah turut serta untuk menjayakan program tersebut. Antara kampungnya adalah seperti kg Sawah, Kg Maju Jaya, Kg Parit Haji Adnan, Kg Api-api dan kampung sekitar.
Banyak acara dijalankan untuk memeriahkan program ini seperti acara sukan rakyat, bolasepak dan acara tarik tali. Wakil-wakil dari setiap kampung yang menyertai progam ini diminta untuk menyediakan pasukan bagi memeriahkan acara tersebut. Antara wakil yang paling menyerlah adalah dari Kg Sawah bagi acara tarik tali iaitu Tunas Wawasan. Johan acara tarik tali :) [ maunya tak johan, masing-masing badan besau! ] Kalau tak menang, tak taulah nak cakap ape... Acara ni kira berat sebelahlah ya sebab pasukan lawan tak setanding dengan pasukan Tunas Wawasan...hehehe.. Jangan marah arrr.....

Aksi ala-ala tak berape tangkas dari pasukan Kg Sawah :

Antara aksi yang tak berapa semangat dari pasukan-pasukan lawan :(


No comments: