About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Saturday, December 31, 2011

Wedding Day : Amer&Shera

Amer dan Shera, pasangan pengantin baru yang menutup tirai tahun 2011 dengan kenangan manis iaitu majlis pernikahan mereka di Senggarang, Batu Pahat, Johor. Di rumah pengantin perempuan, lafaz akad disambut sekali oleh pengantin lelaki. Kini sah mereka berdua, Amer dan Shera pasangan pengantin baru.
Yang menarik pada majlis mereka adalah tarikh yang dipilih iaitu hari Sabtu, 31hb Disember 2011 adalah hari terakhir dalam tahun 2011 dan telah menjadi hari pertama dalam hidup mereka bergelar suami isteri. Dan persandingan mereka pula adalah pada hari Ahad, 1hb Januari 2012, hari pertama untuk tahun 2012 dan hari yang penuh bersejarah bagi pasangan Amer dan Shera.
Walau apapun juga harinya semoga mereka berdua sentiasa dalam jagaan Illahi dan semoga sentiasa berbahagia dalam melalui ragam hidup berumahtangga. 
Selamat Pengantin Baru...




All contents and photos are under ©2011 copyright RosliFoto.

No comments: