About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Saturday, November 14, 2009

Orang Gila!!!

Kita sering dengar dan melihat 'orang gila' atau orang kurang waras akal fikirannya. Ada yang mencaci, ada yang mengeji dan tak kurang juga menghina mereka-mereka ini. Tetapi berapa ramai antara kita yang sanggup berkawan atau sekurang-kurangnya menjaga kebajikan 'orang gila' ini?

Pernah tak kita terfikit, bahawa mereka ini dilahirkan bukan untuk menyusahkan orang lain apa lagi meminta dijadikan sebegitu. Tetapi lahirnya mereka ini adalah untuk menguji kita semua sebagai manusia yang budiman, bijaksana, gentleman...kononnyalah. Dapatkan kita menerima kehadiran mereka sebagai seorang manusia seperti kita?

Mereka lahir bukan untk dicaci, dimaki tetapi untuk disayangi dan dihargai. Renunglah seketika...lahirnya mereka dengan penuh suci, datangnya mereka adalah untuk menguji sejujur mana dan seikhlas mana kita sebagai seorang manusia.

I want to be alone...
*Sekadar gambar hiasan...

All contents and photos are under copyright of © RosliFoto™

4 comments:

eddie77 said...

Huh! GILER2...memang giler..tap ko cuba tgk yg ni lagi gilerrrr....!!!
copy n paste add bawah...!

http://adzuanaziz.blogspot.com/2009/11/foward-emails-collection-man-best.html

Appleartwork said...

stylo mylo:)..nice editng

Unknown said...

waa..nice pic ;)

Rosli Othman said...

Salaam Bro,

Thanks for dropping by my Blog and you kind words. It's nice to know that my work inspired others in a way. Nice knowing you and all the best in your work.

Rosli Othman
Wales, UK