About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Thursday, December 4, 2008

The Album [ Saiful - Mesa ]

Untuk entry kali ini aku akan upload gambar dari album perkahwinan Saiful dan Mesa yang telah di edit untuk dijadikan "custom album" yang berukuran 10" x 14". Hanya beberapa keping sahaja yang akan dipaparkan, yang selebihnya akan disimpan hanya untuk tontonan pengantin dan keluarga.

Software yang digunakan hanyalah menggunakan Adobe Photoshop CS3, sepenuhnya. Teknik "cropping, level adjustment, contrast" dan beberapa teknik lagi adalah asas untuk mengedit gambar2 ini.



Inilah antara hasil editting yang telah siap dilakukan keatas foto2 tersebut. Diharap pihak pengantin berpuashati dan suka dengan cara editting yang kami hasilkan ini nanti.

All contents and photos are under copyright of SHUTTERADDICT.com

No comments: