About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Sunday, November 30, 2008

The Crew Behind The Scene [ Coming Soon ]

Di SHUTTERADDICT kami selalu mengharap dan berusaha yang terbaik untuk menghasilkan satu cerita  pada setiap gambar atau suasana. Demi memastikan kualiti cerita dan gambar itu dapat disampaikan, kami-kami semua terlibat untuk menjayakannya. Siapa "kami-kami" yang dimaksudkan adalah : 

^ Rosli dan Firdaus di depan pelamin, amek berkat...hehehe...

Sesi fotografi luar di Pantai Rambah sedang dijalankan, kelihatan Eddie dan Firdaus sibuk menguruskan pengantin.

^Aku sedang menjalankan tugas tetapi masih sempat menggunakan masa ada dgn shot potret sndri ;-)

^Barisan krew-krew SHUTTERADDICT.COM

Inilah apa yang kami lakukan dan akan kami lakukan demi memastikan kualiti gambar album perkahwinan anda hanya yang terbaik. Jangan risau atau bimbang untuk mengupah kami, SHUTTERADDICT untuk mengabadikan kenangan hari bahagia anda. Pastikan anda menghubungi kami untuk maklumat lanjut, Rosli Arof : 012-744 1545

All contents and photos are under copyright of SHUTTERADDICT.com

1 comment:

Eddie77 said...

Abang Jebon's! Kawan Mintak Izin Kwn amik Gambo Post Eksen kwn.Nk Buat Beno Ah Ingatnyo...Hehehe...