About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Wednesday, July 7, 2010

PROMOSI RAYA 2010!

Ok, sempena bulan Ramadhan dan juga musim cuti raya yang akan datang ini, pihak FOTORepublic ada menyediakan satu pakej promosi yang terbaik dan berbaloi untuk bakal-bakal pengantin yang akan melangsungkan majlis perkahwinan pada tarikh yang telah ditetapkan. Tujuan promosi ini dibuat adalah sempena bulan menyambut bulan Syawal dan pasangan yang akan melangsungkan majlis pada bulan tersebut adalah sangat istimewa.

Photobucket

Akan tetapi pakej promosi tersebut tertakluk pada terma-terma dan juga syarat-syarat yang telah kami tetapkan. Antara terma dan syaratnya adalah :

- Untuk satu pasangan bakal pengantin sahaja.
- Pasangan adalah Bumiputera.
- Tarikh majlis haruslah pada 17 Sept - 17 Okt 2010 [ tempahan terbuka pada masa yang difikir sesuai oleh pengantin ]
- Pakej hanya untuk satu majlis sahaja [ rumah pengantin lelaki atau perempuan ]
- Harga promosi yang ditawarkan tidak termasuk kos-kos tambahan seperti kos luar daerah.
- Produk yang ditawarkan tidak boleh ditukar dengan harga diskaun.
- Hanya pasangan yang membuat tempahan awal akan diterima [ jika masih ada kekosongan ]
- 2 orang jurugambar akan bertugas untuk majlis anda.

Kepada bakal-bakal pengantin jangan tunggu atau fikir panjang-panjang, hubungi saya untuk maklumat lanjut dan buatlah tempahan awal dengan segera. Kepada saudara mara, adik-beradik dan kawan-kawan pengantin, sebarkan berita baik ini kepada mereka-mereka yang ingin melangsungkan majlis perkahwinan pada tarikh yang telah dinyatakan di atas.

Sekian, terima kasih :-)

All contents and photos are under ©2009 copyright RosliFoto.Founder of FotoRepublic™

No comments: