About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Saturday, August 1, 2009

Majlis Taman Air Biru

Majlis persandingan yang telah berlangsung di rumah pengantin perempuan yang terletak di Taman Air Biru, Pasir Gudang. Majlis yang cukup meriah dengan cuaca, alhamdulilah cerah walau gerimis sebentar di tengah hari. Majlis berjalan lancar walau ada sedikit kekecohan pada pertengahan majlis tetapi semuanya hanya sandiwara sang pelakon.

Majlis ini juga bertambah meriah dengan kehadiran sepasang pengantin yang cukup popular yang merupakan saudara kepada pengantin perempuan. Pasangan pengantin itu adalah Diana Rafar dan Zamarul. Kenangan tersebut juga telah diabadikan bersama pengantin perempuan dan keluarganya.

1
2
Bride with Diana Rafar


p/s : untuk posting ini saya menggunakan teknik olahan "lomo"

All contents and photos are under copyright of © SHUTTERADDICT.com™

No comments: