About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Thursday, January 15, 2009

Rizki ILmi Cafe

Seminggu yang lepas, kawan aku ada offer pada aku untuk amek gambar cafe dia yang akan dibuka beberapa hari lagi di Taman Mawar, Pasir Gudang. Nama kafe tersebut adalah Tujuannya untuk membuat pengiklanan, hiasan dalaman dan juga koleksi simpanan. So, petang semalam selepas dari kerja aku terus bergegas ke sana. Hmm..agak menarik juga kafe ni [tanggapan pertama aku ] walau hakikatnya banyak lagi yang perlu dilakukan oleh dia jika ingin serius dalam perniagaan ini.

Selepas amek gambar, aku dijamu plak dengan hidangan yang cukup sedap oleh beliau tapi aku lupa plak nama menu tu, soryy... Memang puas hati, disaji plak dgn desert kek coklat, waduhh...enak sekali :-)

Aku wish to him, good luck my friend.

Client : Rizki ILmi Cafe

Address : No.52A, Jalan Mawar 46, Taman Mawar, Pasir Gudang, Johor.

Photo by : Rosli Arof [ ShutterAddict ]

All contents and photos are under copyright of SHUTTERADDICT.com

No comments: