About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Saturday, December 27, 2008

Salam Ma'al Hijrah & Happy New Year


    Beberapa hari lagi kita semua umat manusia diserata dunia akan menyambut Tahun Baru Masihi 2009 dan Tahun Baru Hijrah 1430H. Bertuah sungguh pada tahun ini kedua-dua tahun disambut hampir serentak. Tahun baru hijrah disambut hari Isnin ini iaitu 29 Disember 2008 bersamaan dengan 1 Muharam 1430H. Tahun baru masihi pula pada 4 Muharam bersamaan 1 Januari 2009.

    Sekejap saja masa berlalu, usia juga laju berganjak kesatu lagi angka yang besar nilainya. Dengan bahasa mudah, usia dah tua ;-) Tapi takpelah, bila usia meningkat bermakna kita menganjak ke arah kematangan. Kematangan dari segi usia, pemikiran, penilaian dan harap dari segala sudut. 

    Walaupun masih banyak azam yang belum sempat dicapai untuk tahun 2008, ada juga beberapa azam yang telah berjaya dipenuhi. Bukan nak salahkan masa atau patah semangat, just nak ingatkan diri yang azam itu perlu juga dipenuhi pada tahun 2009. Ditambah pula dengan azam2 baru, fuhhh...banyak kerja ni, kena kerja kuat.

    SELAMAT TAHUN BARU...!

All contents and photos are under copyright of SHUTTERADDICT.com

No comments: