About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Wednesday, November 5, 2008

SUNSET @ PANTAI PUNGGUR

Pantai Punggur, terletak di dalam daerah Rengit, Batu Pahat. Pantai yang agak terkenal bagi penduduk Batu Pahat, Air Hitam dan Pontian. Agak tersorok dari jalan besar menuju ke bandar Batu Pahat tetapi tidak susah hendak mencarinya.

Kalau dulu aku sering dengar ramai kawan2ku yang kesana untuk mandi-manda tetapi bila kau tengok keadaan pantainya sekarang, agak was2 plak hendak mandi. Airnya agak tercemar kerana berdekatan dengan muara sungai dan pantainya juga tidak landai. Kawasan sekitarnya juga tidak terurus, sampah bersepah merat tempat. Mujurlah aku dengan Trisno kesana memang bertujuan hendak shot gambar matahari terbenam, takdelah terkilan sebab tidak dapat mandi laut. So, antara koleksi aku di Pantai Punggur ini....enjoy!

1 comment:

Anonymous said...

x sangka kg aku.............