About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Monday, November 24, 2008

Album In Process..




Gambar di atas menunjukkan bagaimana sesuatu album gambar direka atau dihasilkan di ShuterAddict. Dengan tenaga dan idea yang ada kami cuba sebaik mungkin untuk memastikan hanya yang terbaik untuk pelanggan kami. Walaupun nampak mudah akan tetapi terdapat banyak lagi proses yang harus dilakukan sebelum sesebuah album itu dapat diserahkan kepada pelanggan. Antara proses-proses yang terlibat untuk menghasilkan sesebuah album adalah :
1- Proses mengambil gambar.
2- Proses pemilihan gambar terbaik.
3- Proses editting.
4- Proses printing.
5- Proses kemasan album.
6- Proses penyerahan album kepada pelanggan.

Oleh kerana banyak proses yang harus dilakukan, itu juga bermaksud masa yang diperlukan untuk menyiapkan sesebuah album adalah dalam jangkamasa 2-4 minggu. Untuk menyiapkan Kostum Album, sekurang-kurangnya 3 minggu diperlukan berbanding Sticky Album yang agak pendek jangkamasa prosesnya.

Jadi tidak hairanlah jika semasa proses menghasilkan album keadaan bilik akan menjadi "tongkang pecah"! Apabila dah tekun menghadap kerja memang takde masa nak pikir atau buat benda lain. So, pada sesiapa yang nak hire kami sebagai "Jurufoto" atau "Album Designer" sila hubungi saya melalui no telefon atau alamat email yang diberi.


All contents and photos are under copyright of SHUTTERADDICT.com

1 comment:

IT Fotografi Tempatan | AyeEN2 SlaveYarD id. Sights said...

wah bz skang ye...
ape pon, all the best bro!
bile wa ade lg nnt kat jb, nnt wa info² lu org...