About Me

My photo
This is my PERSONAL BLOG. Co-founder of RossuStudios-JM0643374-X. A unique brand of photography which specific on wedding, event, sport & landscape photography. I'm very passionate photographer and ambitious. From a designer of animation software to a full-time photographer. Anything you want ask about my photography just dial my number or if you shy you can send by email :-) Thanks for visiting my blog and please come back often.

Thursday, June 5, 2008

Meet The Mentor Of Photography

Nor Amin Md Nor, seorang jurufoto profesional yang terkenal dan glamour di Malaysia. Beliau merupakan seorang jurufoto profesional untuk majlis-majlis rasmi ataupun untuk majlis perkahwinan. Merupakan seorang mentor bagi kebanyakkan jurufoto2 junior pada hari ini, termasuklah aku yang baru hendak kenal apa itu fotografi. Seribu cerita didalam sekeping gambar.

Pada expo MIHAS yang diadakan di Kuala Lumpur pada bulan lepas, aku berkesempatan untuk berjumpa, bertanya khabar dan bergambar dengan beliau. Jika sebelum ini aku mengenalinya hanya melalui ruangan http://prettypeektures.fotopages.com/ atau
http://peeksbymin.blogspot.com/ tetapi pada hari itu aku dapat mengenalinya dengan lebih dekat lagi.

2 comments:

trisno said...

ni yg min tu kan..

d u t a said...

wow... thats my fren... my coursemate... anyway, he's good... our best student.

anyway, for you beb... mmg bagus ko belajar ngan dia... aku pun learned grafik ngan kehebatan dia gak laa...